zondag 26 juni 2011

Vintagekaart

Nog weer even een hele andere kaart. Een vintagekaart. Ik vind dit toch ook altijd wel weer heel erg mooi. Het zijn van die super sfeervolle kaarten. Het plaatje en het papier zijn van de mooie PION serie. De randpons onder het plaatje is van Nellie Snellen en ook de vlindertjes zijn van haar. De creatable die ik gebruikt heb is vann Marianne Design.  Een goudkleurig lint, parellint en parel strassteentjes, een mooie kanten rozet en de prachtige knoop maken het geheel af. Ben benieuwd of jullie hem ook mooi vinden. Al die verschillende kaarten die je kunt maken, dat is wat onze hobby zo leuk maakt vind ik.

7 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, deze is ook erg mooi. Ik vind deze plaatjes altijd een chique geheel geven, zeker als je het combineert met zo'n mooie rozet en knoop. Heb je die rozet zelf gemaakt of gekocht?
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. schitterende kaart joke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooi vintage kaart en dat Pion papier is zooo mooi, kom het her en der tegen en het staat op mijn aanschaflijst:))) De rozet is prachtig staat er heel mooi bij.
    groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is super leuk geworden.
    Het is erg leuk dat je zo kan afwisselen. Dit is weer wat heel anders dan bijv. een kaart met Penny Black.

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind hem schitterend Joke! Die brad en rozet zijn echt heel erg mooi...
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Joke, dit is een mooie, prachtig gemaakt en mooi rustig. Groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. dankjewel voor je lieve reactie op mijn blog! ik heb me gelijk aangemeld bij jou. jij maakt ook echt prachtig creaties hoor!
    & je woond nog eens in ons favoriete vakantie gebiet ;)
    groetje,s Mandy

    BeantwoordenVerwijderen