zondag 26 juni 2011

Zomer.....lekker in je hangmatje

Eerst even een welkom aan mijn nieuwe volgers. Fijn. Ik hoop dat jullie door mijn kaarten net zoveel inspiratie opdoen als dat ik bij andere doe. Even een kaartje zonder tekst zodat ik hem overal voor kan gebruiken. Ik vind het aan de ene kant wel een beetje een geboortekaartje aan de andere kant kan hij ook wel als beterschapskaart gebruikt worden of zelfs wel aan iemand die nu mag uitrusten van het vele werk (bv schoolprestaties).
Ik heb de kaart weer ingekleurd met de aquamarkers. Heerlijk vind ik dit omdat je de kleuren ook zo goed kan mengen. Het papier is van magnolia en nog iets anders... ik weet niet meer welk. Het stempeltje is een penny black.
Deze leuke sketch is van Hobbystempels. Als versiering heb ik mooi lint gebruikt, bloemen en hartjes. Ik ben er zelf erg tevreden over. Een kaartje met wel sfeer erin vind ikzelf.
Ik doe mee aan de challenge van:
hobbystempels - sketch
scrapcards challengeblog - dierenkaart

5 opmerkingen:

  1. schitterende kaart joke
    erg leuk gedaan
    liefs chantal & sygrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Joke, goed gelukt is deze zeg. Kan inderdaad voor heel veel doeleinden. Als geslaagd kaart vind ik hem ook wel erg geinig. Mooie kleuren heb je gebruikt.
    Gefeliciteerd met je prijs bij EHI.
    Groetjes Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een lief en zoet kaartje, Joke. Mooi aangekleed en extra schattig door die parelhartjes.
    groetjes Ula

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi,
    Ik vind er ook sfeer in zitten!
    Erg schattig kaartje.
    Die hartjes, bloemen doen het erg goed. Ik vind het lint ook supermooi. Erg leuk met die strik.

    Liefs Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart Mieke bedankt voor het meedoen aan onze challenge bij SCCB.

    Lieve groetjes Suze

    BeantwoordenVerwijderen