maandag 27 februari 2012

Winterwonderland

Een tijdje geleden ben ik begonnen aan een trapjeskaart. Nou dat heb ik geweten. Ik heb hier echt op lopen te zweten. Mijn achterkant was telkens te zwaar dus kiepte hij telkens naar achteren. Gelukkig heb ik het kunnen oplossen en is hij toch wel heel erg leuk geworden. Zondagmiddag kwam mijn zusje, en ik had gevraagd of zij haar bomenstans mee wilde brengen zodat ik  mijn kaart af kon maken met een aantal bomen.



Ik heb voor deze kaart heel veel creatables van Marianne Design gebruikt zoals: de lantaarn, de hekjes, de bomen, vogeltjes, swirl, de bloemen en natuurlijk het stempeltje van Don als schaatser.
Ik heb deze al eens gebruikt op een echte hollandse kaart in rood, wit, blauw maar wilde er ook graag nog eens een hele andere kaart meemaken.

Het papier is van Maja Design, en verder heb ik gebruik gemaakt van blauw cardstock en kraftpapier.
Hier en daar met de liquid applique sneeuwvlokjes gemaakt. Ik vind dit spul toch zo leuk hé.
Bovenin de hoek nog een mooi zilveren ornament geplakt (uit de webshop van AnMa creatief).
Het kostte wat moeite maar dan heb je ook wat.  Echt leuk om eens iets anders uit te proberen. Ik hoop dat jullie er ook iets moois in zien. Het is echt zo'n kaart waar je naar blijft kijken vind ikzelf.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge van:
marianne design - challenge-50-sneeuwkaart
marianne designdivas - blauw
hobbynu.nl/weblog - schaatsen/winter

20 opmerkingen:

  1. Ha zus, ja die bomen die maken het echt helemaal af.... Nee grapje, ik vind het weer een topper, mooi gedaan dat blauw en kraft combineert wel heel mooi.
    Groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha...lastig? Ik wil dit model ook nog eens proberen, dan ben ik vast voorbereid!Maar hij is wel heel erg mooi geworden!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Joke,

    nou, dit is wel een plaatje, zeg! Geweldig gedaan! Je blijft er naar kijken en ontdekt steeds meer.
    Op de beurs heb ik ook nog gekeken naar het model van de trapjes kaart en je geeft een goede tip. Dus niet et zwaar maken aan de achterste trede. Ga ik onthouden. Mooi met al die stansjes van MD.

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke creatie. Prachtig zo in het blauw.
    Groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtig kaartje hoor Joke.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is beautiful Joke,love the gorgeous scene you have created.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. 't is een geweldig leuk kaartje geworden!!
    liefs annemarie en merit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het resultaat mag er zijn hoor, supermooi kaartje is het geworden. Prachtig!
    Groetjes,Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik zie er heel veel moois op!! Prachtig winters kaartje, leuk model!! Geweldig mooi kaartje waar veel moois op te zien is.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Joke een geweldige kaart hoor, echt prachtig.
    Leuk dat je meedoet.

    Gr. Anita
    Designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie kaart! Leuk model en een prachtige winters tafereeltje heb je gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  12. MOOI!!! Wat leuk alles zo bij elkaar Joke!
    Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Erg leuke creatie met veel mooie details.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Toch een prachtige kaart geworden!
    Kleuren zijn ook mooi.
    Groetjes MiekeS

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is wonderful and so many beautiful Marianne Design products used. STUNNING! Thank you for entering the Marianne Design Divas challenge and good luck! Wishes, Suzanne DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Joke,

    Ik heb me aangemeld als je volger, zag tot mijn verbazing dat ik dat nog niet had gedaan, ik denk dat ik een leuke verrassing voor je heb.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wow! mooie kaart zeg!
    Ik ben natuurlijk aan de beurt om te winnen (: hihi.. Nouja we zien wel..

    Ik vind het echt een hele mooie kaart.. De kleuren passen heel mooi bij elkaar..

    Groetjes Anne

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een mooie trapjes kaart heb je gemaakt!
    er is veel moois op te zien!

    bedankt voor het meedoen met de challenge!
    gr Wybrich
    designteam MD

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely work! Thanks for sharing!
    Hey, come join us for our giveaway - http://www.pixiedustpaperie.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  20. je hebt een hele mooie kaart gemaakt, mooi blog ook..waar is het stempeltje van ...wonderland???..
    ben ook direct maar je volger geworden
    groetjes
    Elena

    BeantwoordenVerwijderen