zondag 1 april 2012

Oproep en 3 kaarten

Ongeveer 2 á 3 weken geleden stond er op het blog van zuurstokgroen een oproep of er mensen waren die met de spullen uit hun webwinkel iets leuks wilde maken. Dit wil Corinne (van zuurstokgroen) iedere 3 maanden gaan doen. Ik heb daarop gereageerd en kreeg een envelop toegestuurd met spulletjes erin. O.a een papierblokje, lint, spacers, tags, paperbags en plakparels.
En natuurlijk ben ik hiermee aan de slag gegaan. Eerst vond ik het moeilijk om iets te maken met het papier wat ik gekregen had (ik zou het nooit gekozen hebben) maar ben ermee aan de slag gegaan en wat is het dan leuk om te zien dat je er heel veel kanten mee op kunt. Ik hoop dat jullie ze ook leuk vinden.
Het zijn 3 heel verschillende kaarten geworden. Het papier wat ik kreeg heet:3-bugs-in-a-rug Blast of.

Op de eerste kaart heb ik een stempel van de Young rebels gebruikt, en ook de rand is van Nellie Snellen. Met de naaimachine verschillende randen gestikt, lint-met-stiksel van zuurstokgroen erop. MD hekje en een paar eigen knoopjes.


Op de tweede kaart, een echte mannenkaart ben ik heel anders bezig geweest. Maar met hetzelfde papierblokje. MD creatables gebruikt, het multiframe van Nellie Snellen, lint-met-stipjes.


Dan de derde kaart. Hierop een stempel van Leane, multiframe van Nellie Snellen, plakparels, spacers, van zuurstokgroen, MD creatable en de tekst van Eline.
Ik heb voor deze kaart de sketch van het NKU gebruikt.


Met deze laatste kaart wil ik dan meedoen aan de challenge van:NKU uitdaging 15.

Een heel lang bericht is dit geworden. Ik ben benieuwd wat jullie van deze kaarten vinden. Neem vooral ook een kijkje op het blog van zuurstokgroen. Ze verkopen veel leuke en originelen spullen voor een niet te hoge prijs. Ik zal vast nog wel eens langskomen met dit papier.

groetjes Joke

14 opmerkingen:

  1. Hallo Joke, wat leuk om te zien dat je met 1 papierblokje zo hele verschillende dingen kint maken. Ik vind ze alledrie heel goed gelukt zeg. Je nieuwe creatables zijn ook erg geslaagd. Vind de kaart met het uiltje ook erg geinig geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je kaarten prachtig en dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    liefs Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Stuk voor stuk zijn het mooie kaartjes geworden!
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat is een leuke uitdaging geworden, 3 totaal verschillende resultaten, prachtig.

    Groetjes, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,

    zo zie je maar weer dat je soms even uit je comfortzone gehaald met worden, want je hebt werkelijk prachtige kaarten gemaakt! Alle drie verschillend, maar alle drie erg mooi! Ik heb me al aangemeld voor de nieuwsbrief van Zuurstokgroen. Zag bij Aartje al da zij zich ook aangemeld had. Lijkt me leuk, dus ik houd het nu in de gaten!
    Grotjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een leuke kaartjes heb je gemaakt. Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het zij leuke kaartjes geworden hoor.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joké,

    Leuke kaartjes hoor.
    Allemaal weer heel anders.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig kaartje heb je gemaakt. Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de Nederlandse Kaarten Uitdaging.

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je een prachtige kaarten gemaakt! Ziet er super uit!
    Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van de NKU!
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Joke,

    Langs deze weg wil ik je nogmaals bedanken voor je bijdrage!!! Ik heb ze nu ook op de blog staan van Zuurstok Groen. Kom je even kijken??

    Groeten Corinne

    BeantwoordenVerwijderen