donderdag 10 mei 2012

Kado envelopje

Ik was er alweer met een creatie. Heb ze niet allemaal gemaakt hoor deze week. Ik moest ze alleen allemaal nog even afmaken of op mijn blog zetten. Ik zag dat de ze dutch card lovers een hele leuke uitdaging hadden. Een leuke simpele sketch maar wel één waar ik gelijk iets in zag. Dus daar ben ik toch even voor gaan zitten. Het is dit kado-envelopje geworden.
Heel apart zo in deze kleuren vind ikzelf. Ik heb op het kado-envelopje eerst zwart cardstock gedaan en daarover een rood/bruine tint. Het designpapier is van BoBunny en wel serenity. Het komt uit de webwinkel van zuurstokgroen. Ik heb de Lady van MD uitgestanst en op zwart cardstock gedaan. De andere Multiframes zijn van Nellie Snellen en de randpons van MS. Als laatste het iets versiert met resin flowers uit de webwinkel van AnMa creatief en een paar plakswirls.

Heel simpel maar toch iets aparts om geld of een bon in te doen als kadootje.

Ik wil met dit envelopje dus meedoen aan de challenge van: dutch card loverschallenge-137

11 opmerkingen:

  1. Heel sjiek, ook heel leuk dat je haar een ketiing gegeven heb. ;) bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi! De kleurcombinatie en de uitwerking doen mij een beetje denken aan Spanje. De dame heeft ook een ketting, zie ik :) Leuk detail! Bedankt voor je deelname aan DCL.

    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. MOOI! chique ook, prachtig kleuren! Leuk de halsketting bij de dame.

    Groetjes, Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een mooie cadeau-envelop hoor Joke.
    Heel stijlvol.

    Groetjes,
    Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow Joke, wat een mooi gheel is dit geworden zeg. Die ketting geeft het wel iets extra's vind ik. Het geheel heeft wel een spaanse sfeer zo.
    Prachtig resultaat.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Apart mooie uitwerking! Prachtig met die dame. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    Groetjes, Angèle

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart en mooie kleuren.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart mooie kleuren. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joke,
    Wat een mooie envelop heb je gemaakt.
    Mooie kleurencombinatie.

    Fijn weekend ,Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke,
    inderdaad een heel bijzondere en ik vind het een heel mooie kleurencombiantie. De sketch had ik ook al egzien en vind hem heel mooi. Je kunt er een heel eenvoudighe kaart mee maken en een heel drukke, net wat je wilt. En jij dus een kado-envelopje! Ook al zo leuk.
    Groetjes en is er al examenstress in huize ten Voorde??

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele mooie chique envelop! Leuk idee met de ketting! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen