vrijdag 26 oktober 2012

Beschuit met muisjes

Vandaag wil ik jullie een geboortekaartje laten zien. Een maand of twee geleden zag ik dit patroon bij blogmaatje Tineke. Zij had hiermee ook een aantal leuke kaartjes gemaakt en wilde mij het patroontje wel toesturen. Dank je wel Tineke. Mijn collega verwacht over een maand haar eerste kindje en ik wil graag iets leuks in huis hebben liggen. Nu weet ik niet wat het word dus moet ik ook nog een roze variant maken. Nu is dit helemaal geen probleem want dit is echt heel leuk om te doen.
Het papier wat ik gebruikt heb ik van Echo Park Dots&Stripes. De harten die ik gebruikt heb zijn van Nellie Snellen en die gebruik ik ook zo graag....! Verder is de stempel van Eline Pellinkhof en heb ik drie soorten lint gebruikt. Onder aan het rompertje heb ik nog drie glimmende brads gedaan. De sokjes zijn van de Hema.

Ik wil met dit kaartje meedoen aan de challenge van:
scrapkaartchallenge - babykaart met iets van Nellie Snellen
de creatieve zebra alles mag maar wel een strikje of lintje
dutch dare-cardchallenges - lint/kant
nadias challengeblog- alles behalve een kaart

21 opmerkingen:

  1. Super leuk en mooi babypakje.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk Joke, schattige kaart en cadeatje in 1 !

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schattig geheel!! en leuk zo met de sokjes.
    Fijn weekend,
    Marijke en Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel schattig rompertje!!! Ze zijn zo leuk om te maken én om te ontvangen.
    Graag gedaan hoor!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi rompertje erg leuk.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is ie leuk.
    Bedankt voor het meedoen bij De Creatieve Zebra.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel lief en schattig creatie Joke! Prachtig gemaakt! groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Joke,

    ik kwam hem ook al tegen! Erg leuk en origineel (ook al is hij vaker verschenen) ik vind hem nog steeds origineel!
    Dat zal je collega vast waarderen en verstandig om wat op voorraad te hebben! Daar loop ik wel tegenaan, dat ik dat eigenlijk niet heb....
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi, wat een superleuk kadootje is dit. Ik heb er ook al verschillende gemaakt de afgelopen maanden; ze vallen altijd zeer goed in de smaak. Leuk dat je meedoet Nadia's challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een super leuke creatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. heel mooi rompertje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Schitterend wat een hele mooie creatie heb je gemaakt. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ooooo wow...so gorgeous creation! Love it!
    Thanks for playing DDCC
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. aaaaah wat ontzettend leuk!! Origineel en prachtig uitgewerkt!
    Bedankt voor je deelname bij ScrapKaartChallenge!

    Groetjes,
    Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat lief en mooi gemaakt!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge.
    Hopelijk tot een volgende keer!
    Liefs, Myriam

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik zag je rompertje voorbij komen bij de Creatieve Zebra waar je gewonnen hebt en omdat ik hem zo ontzettend lief vind ben ik even bij je wezen rondneuzen, wat een leuke kaarten maak je zeg Joke, ik ben dan ook meteen volger bij je geworden, leuk.
    Groetjes van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Joke, ja deze is wel heel erg leuk, wil graag het patroon een keertje van je lenen.
    groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Joke van harte gefeliciteerd met je prijs, ik vind je kaartje beeldschoon.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat lief!!!
    Leuk dat je weer meedoet met Nadia's challenge!
    xxx Rachel

    BeantwoordenVerwijderen