maandag 11 februari 2013

Sterkte

Hallo allemaal, dank weer voor alle lieve reacties op mijn kaart met het verliefde jongetje. Leuk hoor om te lezen.
Dit keer geen valentijnskaart maar een kaart voor een gezin bij ons uit de kerk waarvan de man plotseling erg ziek is. Hij is opgenomen met ernstige hartklachten en vandaar deze kaart om hen als gezin sterkte toe te wensen.


Ik heb gekozen voor een fris voorjaarsplaatje. Dit is een plaatje van Gerda's Hobbyshop. Het papier is van DCSW. De twee creatables zijn van MD en ik heb ik gestanst uit glanzend papicolor papier. Verder het geheel alleen versierd met een strik en een stukje kant, en een paar plakparels.
Een heel rustig geheel is het geworden. Natuurlijk kijk ik weer uit naar jullie reacties.

Ik wil met deze kaart meedoen aan de challenge bij:
scrap kaartchallenge - lente

14 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig lief kaartje heb je gemaakt voor hen om ze sterkte te wensen, wat een schrik zeg voor dat gezin, ik hoop dat het allemaal goed zal gaan. Je hebt een prachtig kaartje voor ze gemaakt.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig is je kaart Joke! Altijd fijn om post te krijgen wanneer er ziekte is.
    Leuk hè zijn deze plaatjes weer.
    Groetjes Tineke
    ps: je vroeg of ik allee mallen van MD heb. Ik heb er wel aardig wat maar niet alles. Omdat ik bij MD Divas in het team zit, krijg ik elke maand ook een pakketje met nieuwe spulletjes. Ook ik heb geen geldboompje...jammer genoeg.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart, en fijn dat je een bemoedigende kaart stuurt dat zal gewaardeerd worden
    groetjes joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat lief dat je dit kaartje gaat sturen,zullen ze vast heel blij mee zijn.Het is een heel mooi kaartje in prachtige kleuren.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Joke, wat een mooie kaart in een prachtige kleurencombi. Mooie warme oranjekleur ook. Is de rest al gelukt?
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtig mooi kaartje, zal zeker gewaardeerd worden,
    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie kaart! Je hebt prachtige materialen gecombineerd!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Van zo een kaartje knapt denk ik iedereen wel op.. om er weer even tegenaan te kunnen! Toppie.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dit is ook een mooie kaart Joke. Fijne dag, groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wat een prachtige kaart en mooi plaatje ook.
    groeten lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel mooi kaartje Joke. Lief dat je meteen actie onderneemt als je hoort van ziekte. Dat zal vast op prijs gesteld worden.
    Het is altijd fijn te horen/lezen dat er aan je gedacht wordt.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kaartje Joke en een heel mooi gebaar!! Zal vast op prijs gesteld worden zo'n kaartje.
    Groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een lief voorjaarskaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij ScrapKaartChallenge.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. prachtige kaart Joke. Hopelijk gaat het met die man snel weer beter

    BeantwoordenVerwijderen