dinsdag 7 januari 2014

Mannenkaart - Van Harte

Ik moest een verjaardagskaart voor een man maken ( oom van mijn man) en dit is het geworden.


 Hij  woont en is opgegroeit bij het water dus heb ik gekozen voor een leuk plaatje van een vuurtoren van Gerda's Hobbyshop. Het papier is van Maja Design en van Joy. Ik heb voor deze kaart de sketch van het NKU gebruikt. Verder gebruikte ik wat jute, twine, stempels van MD en een ticket van Noor design.
Dit is ook de eerste keer dat ik frantage heb gebruikt. Het is van stampendous en de kleur is aged Ivory. Echt leuk spul. Het lijkt nu net of er zand over het plaatje waait. Ik hoop nu maar dat hij de kaart leuk gaat vinden.
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:
 
 
 

15 opmerkingen:

  1. Hallo Joke, wat een mooie stoere mannenkaart, dat blijft altijd weer lastig, mooi om deze sketch te gebruiken, ben er zelf ook mee bezig, maar dan totaal anders. Mooi plaatjevoor ieamnd die aan het water woont.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende mannenkaart Joke, supermooie uitwerking van de sketch ook.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat laat je ons weer een creatieve en vrolijke mannenkaart zien! Super leuk en we gaan er weer tegen aan dit kersverse jaar! Toppie gemaakt, joh.

    Gr Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zeker weten dat die oom hier helemaal verguld mee zal zijn Joke!!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Joke, wat leuk dat je rekening hebt gehouden met de plek waar hij opgegroeid is. Dat spreekt vast aan en ik denk dat je het goed geschoten hebt met een mannenkaart! Mooie kleuren en lekker stoer!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind hem wel heel leuk Joke,een echte mannenkaart.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een gave mannenkaart. Je zou ook nog mee kunnen doen bij The Crazy Challenge - thema mannenkaartje. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Joke. Een super mannenkaart! Leuk dat je meedoet bij de NKU. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zeker weten dat hij deze kaart waardeert. Het is een prachtige kaart met leuke details.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Just gorgeous,love the image....great papers.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een hele STOERE mannenkaart Joke en LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart Joke.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. wat een schitterende kaart en zo mooi ook van kleuren.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nou, ik denk dat hij het kaartje geweldig zal vinden, want dat is 'tie zeker!

    Groetjes,

    Marjolein

    ps. Gerda heeft prachtige plaatjes hé?

    BeantwoordenVerwijderen