vrijdag 10 oktober 2014

It's a girl

Hoi allemaal, vandaag wil ik jullie een geboortekaartje laten zien dat ik gemaakt heb met de sketch van creaine-challenges. Het is een kaartje voor een meisje met de mooie naam Sarah. Het papier wat ik gebruikt heb is van My Minds.
 

Verder gebruikte ik een mal van Nellie Snellen, de ballonnen van MD, de letters van Joy, verschillende bloemen, lint, plakparels en een bedeltje van een kinderwagen. Het plaatje is weer van een vel van Gerda's Hobbyshop.
 
 
Is het niet een super schattig beertje. Echt lief hé.
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
 
Ook op ons blog bij Hobby Home challenge is de opdracht maak een geboortekaartje. Niet zo moeilijk toch. Doen jullie allemaal mee?
 
Lieve groetjes en een heel fijn weekend
Joke
 
 



19 opmerkingen:

  1. Ohh wat lief Joke,een mooi kaartje heb je er mee gemaakt.Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Hoi Joke,

    Wat een mooie kaart, zo schattig ☺

    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend ☼
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    inderdaad wat een schattig kaartje, lief plaatje en alles weer perfect bij elkaar passend, mooi!!
    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Joke,
      Ik heb geen email adres van je, dus doe ik het even zo, je mag mijn idee voor de beterschaps kaarten gerust gebruiken..
      succes..groetjes Ans

      Verwijderen
  4. Hoi Joke, wat een schatje. Heel erg mooi gemaakt. weer eens heel wat anders mooi bedacht. Leuke details. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel lief kaartje Joke, ziet er superleuk uit....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Supermooi en lief kaartje heb je voor mijn naamgenootje gemaakt Joke! Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit is wel echt een snoepie geworden zeg, heel schattig met dat beertje. Superleuk geboortekaartje geworden. Ben zelf ook al met deze sketch bezig, maar dat wordt echt heel anders.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schattig kaartje. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Joke
    Wat een schattige babykaart heb je met mijn sketch gemaakt, leuk om al een paar verschillende kaarten voorbij te zien komen, ik vind jou kaart super leuk.
    dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker een schatje! Heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi kaartje en wat leuk dat je meedoet met de challenge.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtige kaart Joke! Lief plaatje en mooi papier heb je gebruikt. Bedankt voor je deelname bij Creaine. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ohhhh wat een liefje! een schitterend geboortekaartje

    Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes.

    Groetjes karin xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. leuk kaartje heb je gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname aan Creaine Challenges.
    Groetjes Geesje

    BeantwoordenVerwijderen