vrijdag 5 juni 2015

Borduurkaart

 
 
 
 
Vandaag laat ik jullie weer eens een borduurkaart zien. Vorige maand had ik de derde prijs bij de challenge van Creaíne en mocht daarom gastdesigner zijn. De kaart moest in overwegend blauwtinten, ik kreeg een borduurpatroon toegestuurd en mocht een digi van bugaboo uitzoeken. Het is deze kaart geworden. Naast het blauwe borduurgaren heb ik ook zilverkleurig garen gebruikt.
 
 
Dit is de schattige digi die ik heb ingekleurd met de spectrum noir markers.
 
 
Ik wil met deze kaart meedoen bij:


15 opmerkingen:

  1. Leuk dat borduurwerk Joke, mooie kaart geworden.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Joke
    Wat een lief kaartje met dit mooie borduurpatroontje en het zilver past heel mooi bij het blauw.
    Gezellig dat je meedoet aan de challenge op ons Borduurkaartenblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is dan twee vliegen in één klap Joke.
    Je kaart is prachtig en zo mooi geborduurd, ik vind het super leuk dat je de kaart mee laat doen bij de challenge van Ons borduurkaartenblog. dank je wel.
    Ik ben dter bij Creaine en mijn kaart met dit patroon komt er 14 juni op te staan, dus hou het maar in de gaten als je wil zien hoe mijn kaart er uit ziet.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is beautiful,love the gorgeous design and fab image.xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kaart, schattige digi en het blauw met zilver past er mooi bij. Je paarse kaart is ook heel mooi geworden.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel lief kaartje Joke....weer prachtig geborduurd en daarbij dat schattige plaatje een TOP-kaartje

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Joke. Prachtig deze kaart. Bedankt voor het meedoen bij ons borduurkaartenblog. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Joke, wat een leukerdje is dit! Prachtig geborduurd en het plaatje is schattig!
    Grietjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Joke. Leuk zo met dit hondje ook een ideetje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een prachtige kaart, lief stempeltje en supermooi geborduurd.

    groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat een lief en schattig kaartje
    Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtig geborduurde kaart Joke.
    En wat een mooie kleurtjes.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Cute card. Thanks for sharing with us at ABC Challenges.

    Nikki

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart en wat een leuke stempel.
    Bedankt voor meedoen bij Ons borduurkaartenblog.
    Groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen