donderdag 4 juni 2015

Gefeliciteerd

Ik wil jullie vandaag een paars kaartje laten zien. Een kleur die je eigenlijk niet zoveel langs ziet komen maar wat is dit eigenlijk een prachtige kleur. Ik had nog van die mooie plaatjes liggen van Syta van Gelderen met allemaal paarse hei en lavendel. Erg geschikt voor de opdracht bij HobbyVision waar ze een paarse kaart vragen. Ik heb het designpapier van Memory box "viola" gebruikt.

 
Onderin een mooie strik van kant met daarin wat parels gestoken en een bloem er bovenop. Verder hangt er nog een leuk bedeltje aan van een theepotje passend bij het plaatje.
Verder een mooi zilverkleurig ornament gepakt met een grote parel.
 
 
Bovenin in mal met een tekst van MD. De tekst heb ik gestempeld met versamarkt en daarna met wit embossingpoeder bewerkt. Onder het plaatje een witte strook met bloemen gemaakt met een embossingfolder.
 
 
 
Ik wil met deze kaart graag meedoen bij:
Hobbyvision - paars
The shabby tearoom - In my garden



 

 

4 opmerkingen:

  1. Hoi Joke, wat een mooi kaartje heb je gemaakt. Ik houd erg van paarse kaartjes en je plaatje is er prachtig bij!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. alles past mooi bij elkaar, geslaagd kaartje
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kaartje, Joke. Prachtig plaatje heb je ook gebruikt.Vind paars ook een hele mooie kleur.

    Liefs,, Sjanie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi joke,
    je kaartje is prachtig, mooi plaatje, prachtige kleuren en een gave strik,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen