zaterdag 13 juni 2015

Zon, zee en strand

Het is heerlijk zomerweer dus nog maar een maritieme kaart. Het blijft leuk om deze te maken.
 

Op deze kaart heb ik mijn nieuwe vintasia mal gebruikt die ik van de kinderen kreeg met moederdag. En wat is dit een prachtige mal, echt super vind ik hem. Ik ben er zo blij mee.
Verder heb ik de nieuwe maritieme malen Noor gebruikt. Deze won ik een paar weken geleden met een bloghop. Nou toen was ik toch in mijn nopjes.....echt een geweldige prijs van malletjes en stempels.
 
Ik ben deze kaart begonnen met wit cardstock met daarop een grijs tint. Het designpapier is van Studio Light. Ik heb verder wat tierlantia gebruikt, een stukje jute en wat schelpjes. De tekststempel is van Crealies en het malletje eronder van Nellie Snellen. Het plaatje is weer van Gerda's Hobbyshop.
 
 
Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
Just a note waar de opdracht "Holland"is. Ik denk dan aan één van de eilanden die ons landje rijk is en dan heerlijk uitwaaien aan zee en 's avonds de vuurtoren bekijken.
 
 


17 opmerkingen:

  1. Toppie!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart in mooie kleuren. Heel stijlvol afgewerkt. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind deze echt supermooi! Prachtige kleuren en hele mooie mallen.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi joke,
    je maritieme kaart is prachtig, ook je nieuwe mal is heel erg leuk..mooi gemaakt,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Supermooi is je maritiemekaart!
    Ik hou ervan.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heerlijk als je van zoveel nieuwe spulletjes zo'n prachtige kaart kan maken. Ik vind hem schitterend.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Sorry en zaten wat typefoutjes in...

      Heel mooi je zomers kaartje Joke...en weer zoooo mooi afewerkt ook...KNAP gedaan!!!
      groetjes Rosina

      Verwijderen
  8. Nou Joke dat je in je nopjes bent met je nieuwe spulletjes kan ik me heel goed indenken! En wat heb je er een prachtige kaart mee gemaakt...echt keigaaf!
    Heel leuk dat je weer met onze Challenge van Scr@p-Cards mee doet!
    Groetjes van Gerie en DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart in mooie kleuren en super details erop verwerkt! Een plaatje!! Je geslaagd kaarten in de posten hieronder zien er ook geweldig uit, heel vrolijk. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Het is een hele gave creatie geworden !

    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Joke en nog zo'n prachtige zomerse kaart! Waanzinnig mooi gemaakt met jouw nieuwe spulletjes :) Gefeliciteerd met het winnen van de bloghop! Super leuk en dan ook nog lekker verwend met Moederdag :)
    Gezellig dat je weer mee doet bij Scr@p-Cards! Dank je wel voor jouw deelname en succes :)
    Groetjes Chantal
    DT-lid Scr@p-Cards Challenge Blog

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuk dat je meedoet met onze weblogchallenge.
    Groetjes, Amanda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Joke wat een schitterende kaart en wat prachtig samengesteld met al deze mooie materialen. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige zomerkaart Joke.
    Aquablauw vindt ik zelf een hele mooie kleur om te gebruiken voor een zomerkaart.
    Leuk dat je gewonnen hebt met de bloghop, dat zijn altijd net de kersen op de taart hè.

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. oeps... vergeet ik je nog te bedanken voor je deelname bij scr@p-cards!

      Verwijderen