zaterdag 14 november 2015

LIEFS

Tussen alle kerstkaartjes door moet ik deze maand ook verschillende verjaardagskaartjes maken. Vandaag een kaartje n.a.v de sketch van DDD. Dit boek stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en zo ook het papierblokje van Maja Enjoying outdoors dus van mijn verjaardagsgeld mocht ik dit dan eindelijk gaan kopen. Prachtig is dit boek om mee aan de slag te gaan.

Dit is het geworden al vind ik de kleur van de foto's erg slecht. Net te laat gemaakt denk ik want opeens is het dan ook schemerig in deze tijd.






Gebruikte materialen:
Ovale mal is van Joy
ronde mal Nellie Snellen
plaatje Gerda's Hobbyshop
takjes MD
Liefs - Joy
plakparels, bloemen, touwtje

Ik stuur deze kaart dus in bij:

Nu moet ik ook nog maar eens voor een kerstkaart aan de slag met deze mal want dan krijg je natuurlijk weer een heel ander geheel.

Fijn weekend allemaal



10 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige boekkaart gemaakt Joke,
    het papier is erg mooi..leuk het plaatje in 't mooie frame..en tja foto's maken gaat nog goed in 't begin van de middag..Ik maak ze meestal 's morgens buiten..
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dit kaartje Joke, heel erg leuk dit boekmodelletje en prachtige dteails erop...

    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hee Joke, jij bent lekker bezig! Alweer zo'n mooi kaartje! Het ziet er heel leuk uit. En ik denk inderdaad dat en kerstkaart er weer heel anders uitziet! Ben benieuwd wat je ervan gaat maken!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ben jij aan de freubel zeg, de ene creatie na de andere en ik vind dit wel heel mooi Joke! Foto's met dit weer is echt geen pretje, het is idd vaak veel te donker!!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie, stijlvolle kaart met deze prachtige mal. Ik vind je bloementoef ook zo mooi in die kleurtjes.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Joke,
    Wat een leuke mal is dit toch. Ieder keer als ik creaties voorbij ziet komen krijg ik steeds mee zin om hem ook aan te schaffen.
    Je hebt er een mooie kaart meegemaakt!
    In deze tijd is het lastig om mooie foto's te maken. Gelukkig kunnen we ze nog een beetje bewerken ;-)

    Nog even een vraagje.. ik heb je en verjaardagskaart gestuurd, maar nu twijfel ik of ik wel het juist adres heb??? ( Van Geenstraat.. )

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat is dit een leuke vorm, ik zie er al vele leuk voorbeelden van voorbij komen. Jouw kaart is ook heel mooi geworden. Prachtig papier.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wauw, wat een prachtig geheel! groetjes Antoinette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Super dat je meedoet met onze Challenge bij K&K! Je kaartje ziet er mooi uit.
    Bedankt voor je deelname.
    Groetjes Hermien

    BeantwoordenVerwijderen