maandag 25 januari 2016

Nog eens voorjaar

Voor de tweede keer kom ik met een voorjaarskaartje met de produkten uit de Amy springtime serie. Ook bij dit kaartje heb ik gekozen voor een ander modelletje dan gewoon vierkant. Ik wilde het borduren weer eens oppakken en daarom zocht ik naar  iets dat bij deze kaart zou passen. Ik vond dit in het hobbyjournaal van december.


Ik denk dat deze  kaart wel voor zich spreekt. Het vlindertje is van MD en verder heb ik wat plakparels toegevoegd voor de versiering.


Ik heb nog even overwogen of er een tekst in het midden van deze mooie mal moest maar heb er toch voor gekozen om het mooie papier te laten zien door de mal heen.
Al met al een vrij rustige kaart voor in de voorraad bak.


Ik wil deze kaart mee laten doen bij:
Het Hobbyjournaal

9 opmerkingen:

  1. Ziet er prachtiggg uit!!!
    Creatieve gtroetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk model Joke, lief borduurtje en wat een mooie stans is het,
    groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooigeborduurd en prachtig hoe alles bij elkaar past Joke!

    xx Irene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige mal en wat een mooie voorjaarskleuren.
    Borduurwerk ziet er heel fijntjes en elegant uit, erg mooi.
    Vind het zelf gauw te druk op een kaart, daarom zijn juist dit soort rustige kaarten meer 'mijn ding' geloof ik.
    Het mooie is dat je altijd kunt kijken of je er later nog een stempel op wilt gebruiken zodra je deze kaart wilt versturen. :-)
    Groetjes,

    Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi kaartje weer Joke...prachtig geborduurd en ook hele leuke stansjes gebruikt...
    groetjes
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi gemaakt Joke,ook mooi geborduurd.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Joke. Leuk met de kleine borduurtjes en de afwerking met de paarse mal. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie kaart,Joke.Prachtig geborduurd.Een heel mooi geheel.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie, stijlvolle voorjaarskaart, het borduurwerk op de voorkant is mooi en geeft een extra touch.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen