zondag 19 juni 2016

Hoera geslaagd

Ik wil jullie vandaag nog een geslaagd kaartje laten zien. Dit keer voor een buurmeisje wat geslaagd is voor haar VWO  diploma. Een heel ander kaartje dan de vorige. Ik heb er een heel zonnig kaartje van gemaakt in lime en blauw. Nu is zij na haar examen ook nog eens naar Curacao geweest en daarom vond ik dit plaatje ook zo toepasselijk. Heerlijk na heel hard studeren nu even echt genieten.


Ik ben begonnen met een kraftkaart met daarop groen cardstock. Daarop een heldere kleur blauw karton met een linnenstructuur wat ik gedeeltelijk door een embosfolder heb gehaald met bloemetjes.
Hierover heen een stukje designpapier van Kaiserkraft wat ik ook op de vorige kaart gebruikte.
De sketch is trouwens van: cheerful sketches. Het plaatje is van Syta.


Natuurlijk heb ik hier een lekker drankje bij gezet en die is van Joy 6002/0388. De strandstoel is van MD Lr0424.


Achter het plaatje langs nog een taartkleedje en de tekst geslaagd gestempeld op een labeltje van Crealies. Is dit niet geweldig leuk geworden? Eigenlijk heel simpel maar ik was er heel tevreden over.

Ik stuur deze kaart in bij:
cheerful sketches
ATSC - zomer
city crafter - beach

14 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk "strand"kaartje; pas perfect bij onze challenge. Mooie kleuren en die strandstoel vind ik zo geweldig! Dank je wel voor het meedoen bij CCCB!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een heerlijke zomerse kaart Joke.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou, superleuk! Dat kan ik je wel zeggen. En heel zomers! Leuk dat drankje ook getsanst..
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een prachtige zomers kaart Joke. De mallen wat je hebt gebruikt passen perfect bij het plaatje. Een vrolijk geheel. Leuk dat je ook meedoet met onze challenge bij Addicted to Stamps (ATSC) groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi Joke,krijg er een heel zomers gevoel van.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Superleuke kaart Joke,
    het ziet er heerlijk tropisch uit, mooi plaatje en de stansjes passen er perfect bij,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Superleuke geslaagd kaart voor je buurmeisje.Leker zomers.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is wonderful!!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mooi gemaakt! Gezellig dat je meedoet bij Cheerful.
    groetjes Ine (dt)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi gemaakt.
    Bedankt om hiermee deel te nemen aan onze challenge van Cheerful Sketches.
    Succes ermee.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk kaartje.
    Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches.
    Groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lekker tropisch kaartje Joke, krijg je meteen zin in de zomer van.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke kaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen