maandag 11 juli 2016

Bruidspaar, van harte

Vandaag heb ik even lekker een kaartje zitten afmaken. Ik heb nu lekker vakantie dus ook even tijd om een kaartje te maken. Ik wilde een kaartje maken met de sketch van: cheerful sketches.
Ik had nog een stukje papier over van het label dat ik vorige week liet zien en dit laatste stukje wilde ik even opmaken. Op zoek naar een plaatje wat hier goed bij zou kleuren en die vond ik tussen de plaatjes van Syta met de zwanen.


Om het plaatje van de zwanen heen zit de mooie ovalen mal van Joy 6002/0258. Onder het plaatje nog de twee kleine jonge zwaantjes van MD Lr 0408 en een mooie organza strik met een parelbrad.


Omdat ik deze zwanen zo leuk vind voor een bruidspaar of voor bv een 40 jarig huwelijk heb ik deze leuke banner  (6002/0386) van Joy met tekst (6002/0410) erop gedaan. Deze heb ik wat verhoogd opgeplakt.


Dit is een kaartje geworden voor de voorraad. Ik heb nog een heel klein stukje designpapier over waar is eventueel nog een 40 of 50 uit kan halen. Dit bewaar ik maar bij de kaart. Wie weet hebben we er snel weer eentje nodig. Onder de tekst kan ik dan nog een hartje schuiven met het aantal jaren erop.

Ik stuur dit kaartje in bij:

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie trouwkaart, Joke.
    Een prachtige combinatie deze kleurtjes.
    Het geeft een hele sjieke uitstraling.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Joke.....mooie kleuren zo bij elkaar.....Supermooi gecombineerd.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat mooi Joke. Het lijkt haast dat je een ovaal uit de voorkant hebt gehaald zodat je diepte hebt. En het papier is erg mooi. Ik bewaar ook altijd alle restjes voor volders of ook getalletjes.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaart Joke.
    Zo'n mooi plaatje met de zwanen en alles past zo mooi bij elkaar.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart Joke,
    mooi plaatje, leuk stans en de strik staat er super bij!
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige kaart Joke, leuk die kleine zwaantjes erbij.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wow heel mooi. Bedankt voor je deelname bij Cheerful Sketches. Succes!!
    Groetjes Ine
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een fantastisch mooie kaart is dit Joke!
    Zo elegant ook.
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooi kaartje.
    Leuke uitwerking van de sketch.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge bij Cheerful Sketches.
    Succes!

    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen