donderdag 16 maart 2017

Gefeliciteerd

Morgen hoopt onze buurman van een paar huizen verderop 94 jaar te worden. Daar moest ik natuurlijk snel nog even een kaartje voor maken. Ik heb dit gedaan met veel MD spullen. Jullie zullen er vast veel van herkennen. Het meeste is van vorig jaar maar het designpapier is al echt een oudje. Ik kwam dit tegen in de kast en dat paste eigenlijk nog prima.


Het is een vrij eenvoudig kaartje geworden. Ik zag laatste bij GerJanne dat ze deze sketch gebruikte en nu wist ik dat ik nog van deze kleine plaatjes had liggen. Ze zitten op het vel erbij maar dan weet je eigenlijk niet zo goed wat je ermee aan moet. Toen ik deze sketch zag moest ik daar gelijk mee aan de slag voordat ik het zou vergeten. Vanavond heb ik hem nog snel even afgemaakt, een foto gemaakt dan kan hij morgen in de brievenbus.

Ik laat deze kaart meedoen bij:

14 opmerkingen:

  1. Wat een leeftijd..94 jaar..jeetje, dat verdient zeker een mooie kaart. Ik herken inderdaad het gebruik van de kleine plaatjes en vind het een heel leuk idee wat ook op jouw kaart goed tot z'n recht komt Joke. Mooi met die zwaan en eendjes erbij, lekker voorjaarsachtig ^-^
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Zjoke. Ik vind het een heel leuk kaartje. Erg mooi met de kleine plaatjes. De zwaan maakt het helemaal af. De buurman is hier vast blij mee. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart,Joke.De zwaan past heel mooi bij de plaatjes.Hier zal de buurman blij mee zijn.

    Groetjes,Sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi! Die plaatjes bij de stans! Dat past perfect!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vind ik het.
    Het is zo'n mooi geheel bij elkaar, en ookal is het DP een oudje...het past er perfect bij.
    Wie wat bewaard die heeft wat...

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend kaartje Joke...wat een leuke vierkantjes erop en die prachtige zwaan is echt de blikvanger van je kaartje...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje Joke...leuk met die kleine plaatjes en die prachtige zwaan. Een hele mooie kaart voor een hele mooie leeftijd.....dan waardeer je dit soort attenties nog veel meer denk ik.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart voor je jarige buurman. En juist leuk om weer eens wat ouder materiaal te gebruiken.
    Lieve groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een heel mooie kaart voor een man van 94. Prachtige leeftijd en leuk dat je dit voor hem hebt gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Joke,
    heel leuk de kleine plaatjes in combinatie met de stans, leuke LO is dit, die heb ik ook nog steeds in gedachten, ik kocht zo'n stans in China, met 3 kleine vakjes..
    Je hebt een mooie kaart gemaakt voor de buurman,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtige kaart met de zwaan met jongen.
    Zal je buurman zeer waarderen denk ik.
    Fijn weekend en veel plezier met geven.
    Groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart joke. Leuk zo met die drie afbeeldingen, groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hele mooie kaart, ik hou van die kleine afbeeldinkjes, weet nooit wat ermee te doen maar dit is prachtig. Je wintermok is ook mooi geworden en wat een leuk idee die verse kruiden.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige lente kaart, past goed bij mijn achternaam. Een kaart met een thema....Top!!
    Bedankt voor het meespelen namens het hele team van Scrapplezier!!

    BeantwoordenVerwijderen