zaterdag 29 juli 2017

Veel sterkte toegewenst

Vandaag een kaartje wat heel veel lijkt op mijn vorige kaartje. Zelfde kleuren, het zelfde plaatje en hetzelfde papier. Ik heb een aantal andere stansen gebruikt en ik heb er en sterkte kaartje van gemaakt. Dit is hem geworden.


Het vierkantje met de tekst viel uit mijn vorige kaart en heb ik op deze manier weer gebruikt met daarop een tekst. Verder als versiering een mooi stukje kant met daar overheen een stuk parelkoord.
Nog een leuke pot met een buxusstruik ervoor en wat vlinders in de lucht.


hier een lijstje met de gebruikte materialen:
MD papierblokje "La Provence"
plaatje van Mattie van vel nr 164
vierkant Cr1359
tekst CS 0855
buxus Lr316
ronde stans Lr0388

Ik wil deze kaart mee laten doen bij:

9 opmerkingen:

  1. Mooie kaart heb je gemaakt Joke.
    leuk om in dezelfde kleur te blijven, zo krijg je een mooie serie.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi kaartje Joke,altijd handig deze kaarten op voorraad.Gr.Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Joke,
    Het is een prachtige kaart. Mooi plaatje en mooie stansen. Ik denk alleen dat dit niet telt als monochroom, omdat je naast de roze tinten ook groen erin hebt.
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart Joke,
    Leuk plaatje en mooie stansen,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is weer een mooie kaart Joke. Ook weer mooi afgewerkt maar in tegenstelling tot je vorige kaart zit hier té veel groen op om voor monochroom (challenge van De Egel) door te kunnen gaan. Als die buxus er niet op stond was het wel monochroom, sorry.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben gek op deze kleuren, dus ga zo door, haha.
    Prachtige kaart Joke.
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een heel mooi kaartje, maar ik ga mee in de
    reacties van GerJanne en Miranda...
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke kaart Joke. Leuk idee met de buxus. . Alles mooi gecombineerd. Groete Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen