dinsdag 15 augustus 2017

Gefeliciteerd

Afgelopen weekend was de schoonmoeder van onze dochter jarig dus een leuke zomerse felicitatiekaart gemaakt. Zonnebloemen en de kleuren geel en groen.


De sketch is van Cheerfull sketches, het plaatje van Syta, papier van Scrapberries, de swirl en gefeliciteerd van Crealies. Een prachtige kanten vlinder en het mooie parelrandje maken er een sierlijk geheel van denk ik. Ook deze kaart is best vrij rustig maar ik wilde het plaatje goed laten uitkomen (de foto geeft ook een wat fletse weergave vind ik, in het echt is hij veel frisser van kleur).

Nog even een close-up van het mooie parelrandje.


Aan de binnenkant had ik nog de leuke fiets van Studio Light gedaan met daarop die mand met bloemen. Leuk detail voor de binnenkant maar die ben ik vergeten de fotograferen.

Ik wil deze kaart insturen bij:
Hobbyvision - bloemen
2 sisters on the blog - alles mag
Dies R Us - alles mag
Cheerful sketches


Onze Jasper vond zijn kaart die ik maakte voor zijn verjaardag trouwens "wel prima". Zo zegt hij dat dan. Weer geslaagd dus.

15 opmerkingen:

  1. In het echt zijn de kaarten altijd mooier Joke...we zijn ook geen fotograven hè! Maar als je jouw kaart vergroot bekijkt is ie prachtig hoor! Mooi is dat parel randje hè! Ik probeer antwoord te geven op je vragen, hihi Ik stapel altijd de laagjes en de rietjes lijm ik vast dan de strik die ik maak met de bowdabra lijm ik daar bovenop en dan lijm ik de bloemen er tegen aan! Ik gebruik vaak Tacky gleu, dat is sterke lijm en een ander gebruikt het lijmpistool. Als je filmpjes ga kijken op you tube bij vintage kaarten maken, zie je veel mooie voorbeelden! Hoop dat je hier iets aan hebt?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hahaha, die Jasper! Het zou vast minder prima zijn geweest als je een kaart had gekocht of helemaa geen kaart had gegeven....
    Je kaart voor vandaag vind ik heerlijk zomers. Mooi gedaan. En op de foto op FB waar je op staat met je dochter in Leeuwarden, zie ik toch wel veel gelijkenis met Aartje. Leuk!!
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Snap dat je het lastig vind voor een jongen die 16 jaar wordt, maar dit zal hij vast een hele mooie vinden Joke! Prachtige verjaardags stans en stoere kleuren! Alvast van harte gefeliciteerd met je Zoon.

    ลาลีกา

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart! Dankjewel voor je deelname bij cheerful sketches. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pretty card with lots of pretty details...thank you for joining our challenge at Dies R Us!
    Diane DRU DT {Nellies Nest}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel mooi Joke en je parelrandje is prachtig. Had je trouwens gezien dat je op FB gewonnen had?
    Leuk dat je meedoet bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel mooi kaartje Joke. Het parelrandje is prachtig. Leuk dat je meedoet bij
    2Sistersontheblog, dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Just beautiful!! Thanks so much for playing in our ‘Anything using Dies’ challenge at Dies R Us! Please come back again soon!

    Darlene (DRU Blog Leader)
    DIES R US CHALLENGE BLOG
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hele mooie kaart, mooi de kanten vlinder en het parelrandje. Mooie opmerking van Jasper, heel herkenbaar.
    lieve groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prachtig zomers kaartje is dit Joke...leuke details erop...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze had ik even gemist Joke . Je hebt de kaart leuk gemaakt met alle mooie details. Inderdaad een prachtig parelrandje als je de kaarten te vol maakt valt dat niet meer op. Je hebt er een leuk bloementoefje op gezet. En een mooie vlinder wat wil je nog meer? Genoeg! Mooi zo. Groeten Trijntje.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful design. Love the sunflower focal image. Thanks for joining us at the Dies R Us Challenge Blog. We hope to see more of your designs in future challenges.
    Kathy
    DRU DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha zus, ziet er echt zomers uit. Mooi die vlinder en die parelrand.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart met dat parelrandje en de kanten vlinder, Joke!
    Leuk zoals je de schets gebruikt hebt!
    Bedankt voor het meedoen bij Cheerful Sketches!
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen